wtorek, 5 stycznia 2016

Emoticons! &-& Look NIE DLA VIP!

 Czyli ci co grają w MSP wiedzą o co chodzi B)... ale krótkie wytłumaczenie dla jeszcze niewtajemniczonych. Niedawno w sklepie pojawiła się nowa seria ubrań. Jej większość stanowią obrzydliwe facebookowe emotikony przyklejane na mordę. Ile coś takiego kosztuje? Ok 250sc. Warto? Nie warto. No chyba, że do artbooka. Ale my nie o tym... W parze z tymi "ostatnimi krzykami mody" szły całkiem niezłe włosy. Nie mogłam się oprzeć i kupiłam sobie jedną parę, co okazało się strzałem w dziesiątkę! Sami zobaczcie...
Mam nadzieję, że oceny są pozytywne. :)
 
KRÓTKI OPIS:
Jedynym elementem z serii Emoticons w tym stroju są włosy. Kolor wybrałam dość niecodzienny tak, aby zwracał na siebie uwagę, ale nie był natarczywy. Ponadto, samo upięcie kojarzy mi się z beztroskimi, dziecięcymi latami więc połączenie z pastelowym różem mogło być przesadą. Dlatego, kolejne elementy stroju wybrałam odważniejsze. Bluzka odsłaniająca ramiona i brzuch, krótkie spodenki i przewiązana w pasie koszula świetnie kontrastuje z kolorem i całą resztą stroju. Dla ubarwienia tego looku dodałam mocne rumieńce na policzkach. Sam look jest dostępny dla osób nie posiadających vip-a. Cena do 1800sc. Kupić można szperając w moich lookach na profilu: endziomondzio
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz