poniedziałek, 4 stycznia 2016

Uszanowanko... :'3 Pierwszy post!

Witam wszystkich, którzy dotarli aż tutaj!
Mam na imię Agnieszka, ale na MSP posługuję się loginem endziomondzio. Może mnie znacie? ;D Gram w tą grę od niecałych 3 lat, a aktualnie mam 13 :'). Interesuję się modą, ale głównie w świecie loków. Na tym blogu, będę pokazywała wam przykładowe zestawy do ubrania, ich przybliżoną cenę i gdzie możecie taki nabyć. Skoro już przebrnęliśmy przez wstęp, zapraszam Was do pierwszego looka w moim wykonaniu :).
Mam nadzieję, że się podoba :). W tym looku postawiłam na elegancję i klasycyzm. Jak widać nie zmaltretowałam tego stroju olbrzymią ilością dodatków, co wydaje mi się dodaje mu uroku. Kolory są dość delikatne, z lekkimi wstawkami czarnego. Jak chyba wszyscy widzą mamy tu też najnowszy krzyk mody, czyli okulary w lekko hippisowskim stylu, oraz kapelusz. Nieodłączna część jesiennego stroju. Niestety jest to look do kupienia WYŁĄCZNIE dla vip'ów :(. Z czasem dam coś też dla wszystkich. Przybliżona cena to ok 2000sc. Możecie go kupić szperając w moich lokach. Profil: endziomondzio
 
OGŁOSZENIA PARAFIALNE!
♥ Po prawej stronie mojego bloga widać ranking pięciu TOP moviestars, co nie? :) Nie wybieram do niego byle kogo! Ale osoby, które w minionym tygodniu ubierały się wg mnie najlepiej ;>
♥ Ten strój znalazłam robiąc look dla ALAKINGI. Nie widziałam u niej takiego zestawu, ale jeśli kogoś w jakikolwiek sposób post ten obraża, proszę o kontakt ze mną.

1 komentarz:

  1. Świetny look! Już kupiłam :) Czekam na więcej i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń