wtorek, 5 stycznia 2016

OMG! Dredy?! Look dla ODWAŻNYCH!

Ostatnio zaczęłam szukać czegoś za diaxy i wpadłam na kilka ciekawych propozycji. Nistety, wszystkie po "sklejeniu" w całość wyglądały bardzo markotnie. Czułam się jak szara myszka i postanowiłam kupić coś WYSTRZAŁOWEGO i POWALAJĄCEGO. W efekcie wyszło to. Ale poczekaj! Zanim klikniesz "czytaj dalej" sprawdź czy przypadkiem nie stoisz!
POWALAJĄCY co nie? ;D
Nie miejcie o mnie pretensji! Nie miał być ładny. Miał zapierać dech w piersiach!... Na swój oryginalny sposób... Jeśli chcesz zwracać uwagę innych. Jeśli chcesz mieć fryzurę większą od siebie samej, udaj się do mojego profilu, na zakładkę looks, a następnie kliknij "KUP". A teraz tak na serio, strój jest MEGA odważny i nie nadaje się dla nieśmiałych osób. Trzy tak różne kolory, jakimi są biały, toksyczny zielony i mocny róż "walą" po oczach, więc nikt nie przejdzie obok ciebie obojętnie. Look jest do kupienia dla vip-ów. Cena to 15 diamentów i trochę sc. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz